God morgon/Gossip Girl

God morgon!♥ Igår var jag ju som Linnéa skrev och åt sushi och kollade runt lite. Köpte inget förutm en toffs som var flätat från Glitter. Jag fick mitt skal till mobilen igår också, som jag har längtat efter.

Nu ska jag kolla på Gossip girl avsnitt för jag har bara sett till avsnitt 7 i säsong 3 tror jag :S Först så ska jag bara kolla på lite bloggar och facebook!


 Visste ni att min syster såg Chuck och några andra killar (tror Nate var med) i gallerian för ett tag sen och hon ringde mig och typ var skit uppspelt. Han gick förbi henne och gav henne ni vet den här blicken!


/Bianca


Kommentarera här:
♥: MESTELSAH

Hejhej! svara gärna på min senaste fråga i min blogg :D " vem är din förebild "

2010-04-09 @ 13:59:31
URL: http://mestelsah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

RSS 2.0